torstai, 09 syyskuu 2021 15:51

Leijonat.tv:n aloitus viivästyy edelleen - Ohjeistus seuroille/joukkueille striimauksesta ja kurinpidosta

Leijonat.tv:n toimintahäiriöt jatkuvat valitettavasti edelleen. Testausta ja taustatyötä tehdään koko ajan ja vaikka ongelmia on saatu ruotsalaisen Sportwayn toimesta osin ratkaistua, ei alusta vielä ole siinä kunnossa, että julkisia striimauksia voitaisiin tällä viikolla aloittaa.

Seurojen ja joukkueiden näkökulmasta tämä tarkoittaa, että kunnes Leijonat.tv on toiminnassa, joukkueilla on mahdollisuus striimata ottelut haluamallaan tavalla omiin kanaviinsa.

Kurinpidon oli tarkoitus toimia tällä kaudella niin, että Naisten Liigan, U20 SM-sarjan, U20 Mestiksen, U18 SM-sarjan ja U16 SM-sarjojen kurinpito saa automattisesti videoleikkeet kurinpitoa vaativista tapauksista automaattikamerajärjestelmän kautta, mikä ei tällä hetkellä valitettavasti tapahdu. Pelaajien oikeusturvan takia toivomme, että kunnes palvelu on pystyssä, joukkueet kuvaisivat ko. sarjojen ottelut toistaiseksi, jos se on mahdollista. Lisäksi toiveena on, että joukkueet toimittaisivat vanhaan tapaan kurinpitoon videoklipit kaikista isoista rangaistuksista. Pahoittelemme joukkueille asiasta aiheutuvaa vaivaa.

Edelleen kuitenkin uskomme, että kun palvelu saadaan toimimaan, siitä on suomalaiselle jääkiekolle paljon iloa.

Informoimme seuroja ja joukkueita heti, kun tilanne Leijonat.tv:n osalta muuttuu.

Aiemmat uutiset: