Etelä-Vantaan Urheilijat hakee toiminnanjohtajaa

Etelä-Vantaan Urheilijat ry (EVU) on juniorijääkiekkoiluun keskittynyt urheiluseura, jonka tavoitteena on tarjota mahdollisimman monelle lähialueen tytölle ja pojalle mukava harrastus jääkiekon parissa. Seuran joukkueissa sekä luistelu- ja kiekkokouluissa on mukana 600 lasta, nuorta ja aikuista. EVU toimii Länsi-Vantaalla, Myyrmäen urheilupuistossa, joka tarjoaa erinomaiset puitteet jääkiekkoilun harrastamiseen.

Pitkäaikaisen toiminnanjohtajamme siirtyessä eläkkeelle, haemme nyt oma-aloitteista ja energistä

Toiminnanjohtajaa

vastaamaan seuran hallinnosta ja taloudesta, varainhankinnasta, markkinoinnista, viestinnästä sekä seuratoiminnan kehittämisestä.

Sinulla on kokemusta työskentelystä junioriurheilun parissa. Vietät aikaasi toimiston ja sidosryhmien tapaamisen lisäksi mielelläsi myös hallilla lasten, valmentajien, toimihenkilöiden ja vanhempien kanssa.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemus palkkatoiveineen ja ansioluettelo 31.1.2019 mennessä osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.