torstai, 11 marraskuu 2021 10:49

Tyttöjen Suomi-Kiekko 1 kiertue Matinkylässä 24.11.2021

Kirjoittanut

Tyttökiekon Suomi-Kiekko 1 kiertue on  tänä vuonna suunnattu 2006-2007 -syntyneille tyttöpelaajille ja tyttökiekon valmentajille. Tapahtuman teemana on yhden harjoitteen vaatimustaso ja toimintakulttuuri. Illan ohjelma pitää sisällään pelaajien alkuinfon, jääharjoituksen ja oheisharjoituksen. Valmentajille pidetään saman teeman mukaisesti valmentajakoulutus. Tapahtuma on kaikille osallistujille maksuton. Mukaan mahtuu 30 kenttäpelaajaa ja 4 maalivahtia ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ajankohta ja paikka: Keskiviikkoa 24.11.2021 klo 17-21 Matinkylän jäähalli (Matinkartanontie 9-11, 02230 Espoo).

Ilmoittautuminen18.11.2021 mennessä tästä

AIKATAULU PELAAJAT:
klo 17.45 Pelaajainfo + lämmittely
klo 18.45-19.45 Jääharjoitus
klo 20.00-20.30 Oheisharjoitus

AIKATAULU VALMENTAJAT:
klo 17.00 Valmentajaluento ja ohjeistus iltaan
klo 18.45-19.45 Jääharjoituksen seuranta
klo 20.00 Oheisharjoituksen seuranta
klo 20.30-20.45 Yhteenveto ja kotiin

Pelaajille mukaan ulkoliikunta- ja jäävarustus. Muistakaa myös harjoituspaita, oma juomapullo sekä terveellistä evästä.

Valmentajakoulutukseen saapuvat valmentajat eivät mene jäälle, mutta ottakaa mukaan lämmin vaatetus jään seuraamista varten sekä muistiinpanovälineet.

Tapahtuman järjestää Jääkiekkoliitto yhdessä Kiekko-Espoon kanssa. Keväällä 2022 järjestetään vastaava tapahtuma Etelän alueen Suomi-Kiekko kierros 2 ikäluokille 2007-2008 sekä heidän valmentajilleen.

TERVETULOA MUKAAN!
Aluevalmentaja: Sami Nuutinen