Tarvitset pelipassin!

KAUDEN 2019-20 PELIPASSIEN LUNASTUS 2.5.2019 ALKAEN

Pelipassi oikeuttaa pelaajan osallistumaan Suomen Jääkiekkoliiton kilpailutoimintaan (liiton järjestämä sarjatoiminta). Pelipassin ostamalla pelaaja sitoutuu noudattamaan Suomen Jääkiekkoliiton Kilpailu-, peli- ja kurinpitosääntöjä sekä eettistä ohjeistusta.

Junioreiden pelipassit ovat ikäkohtaisia ja aikuisilla sarjakohtaisia. Pelipassi on joko vakuutuksellinen tai vakuutukseton.

Pelipassi lunastetaan joukkueesta riippuen seuran/joukkueen tai pelaajan itsensä toimesta. Jos pelaaja (tai pelaajan huoltaja) on itse vastuussa pelipassin lunastamisesta, kannattaa pelipassi hankkia hyvissä ajoin ennen sarjakauden alkua, näin maksu ehtii kirjautua järjestelmään ja pelaaminen onnistuu heti ensimmäisessä sarjapelissä.

Kannattaa myös huomioida, että Sporttiturva (= vakuutus) astuu voimaan takautuvasti 1.5.2019 lähtien, mikäli pelipassi ja Sporttiturva on maksettu 30.6.2019 mennessä. Mikäli Sporttiturvan (= vakuutus) sisältävä pelipassi lunastetaan 1.7.2019 jälkeen, tulee vakuutus voimaan maksupäivänä kello 24.00 tai maksuhetkestä, mikäli suorituksesta on esittää maksutosite, josta käy ilmi maksuaika.

Ennen ostoa kannattaa kuitenkin selvittää, minkä pelipassin tarvitset. Jääkiekkoliitto perii väärin maksetun pelipassin peruutuksesta/palautuksesta 16€:n käsittelymaksun. Alle olemme koonneet keskeisiä asioita pelipasseihin liittyen.

Muutoksena aikaisempiin kausiin, tapahtuu pelipassien osto jatkossa Olympiakomitean Suomisport-palvelun kautta. Suomisportin palvelussa jokainen liikkuja löytää omat sekä huollettaviensa tiedot yhdestä ja samasta tietokannasta. Lue tästä lisää Suomisport-palvelusta ja ohjeita kirjautumiseen.

Ohjeet Suomisport tunnusten luomiseen

...

Lunasta nyt

Lue FOHA News

Jääkiekkoliiton leirit

SUEK - Antidoping

Suomen urheilun eettinen keskus SUEK ry vastaa dopingvalvonnasta Suomessa. SUEK käyttää antidopingtoiminnassaan myös nimeä Suomen antidopingtoimikunta ADT. Lisäksi SUEK ehkäisee yhdessä muiden toimijoiden kanssa urheilukilpailuiden manipulointia, kehittää katsomoturvallisuutta ja -viihtyisyyttä. SUEK tekee tinkimättömästi töitä puhtaan urheilun ja reilun pelin puolesta.

SUEK verkossa

Tutustu myös Suomen Jääkiekkoliiton antidopingohjelmaan